2016. január 29., péntek

A legegyszerűbb felsőfelturbózás valaha

A Queen of Darkness nemrég nyílt budapesti üzletében járva több olyan gyönyörű ruhát is láttam, amik ötleteket adtak. Kettő fogott meg különösen, az egyik egy férfi felső, ahol a ruha ék alakú kivágásait neccel pótolták, a másik egy női póló, ahol a ruhán ejtett vágásokat rigliken átbújtatott láncok tartották össze.
Mindkét ruha megvásárolható a pesti üzletben

A jobb felső pólót láttam, de a másik kettő is gyönyörű
Szóval ezek stílusa alapján próbáltam elindulni, de hamar rá kellett jöjjek, hogy a riglizőfelszerelésem vidéken van, szóval a láncos megoldást nem tudnám elkészíteni. Akkor jutott eszembe, hogy biztostűkkel már régóta akartam valami vad dolgot kezdeni (és nem azt, hogy azzal szúrunk fület, vagy azt hordom a fülemben, olyat már csináltam). Vettem hát negyven darab biztostűt 400 Ft-ért, egy egyszerű de tartós anyagú fekete pólót 500 Ft-ért, és előkerestem a fél éve vásárolt necc anyagot (150 Ft/méter). Biztostűt egyébként nem feltétlenül érdemes rövidáruboltban venni, mert bár változatos méretben és színben kaphatóak (amik egy cybergoth vagy kicsit színesebb stílusban amúgy jól tudnak mutatni), az én koncepciómhoz nincs szükség színekre, és a kínai kacatboltokban sokszor olcsóbban lehet találni natúr fém színben, normál méretben.
/Ha nem vagy biztos benne, a te városodban hol lehet legolcsóbban biztostűt kapni, kérdezz meg egy punkot, ők biztosan tudni fogják! :) /

Alapanyagok

Az volt a tervem, hogy szétszabdalom a pólót, mint a férfi modellen és a vágatokba varrom a neccet, aztán a biztostűkkel erősítem meg őket. Először a póló ujjait vágtam le, utána egy olyan ék alakot vágtam az oldalába, mint a férfi darabon.
Úgy gondoltam, hogy mielőtt belevarrom a neccet, visszatűzöm a darabokat a biztostűkkel, csak hogy leellenőrizzem, hogyan mutatnak - de annyira megtetszett ez a koncepció, hogy úgy döntöttem, inkább nem is használom fel most a neccet. Végül a biztostűk fejét vízálló ragasztóval rögzítettem, hogy még véletlenül, eső, mozgás vagy mosás közben se engedhessék el az anyagot.
A végeredmény egy olyan uniszex, egyszerű, hatásos, nyomokban Frankenstein szörnyére emlékeztető, sztereotipikusan punk felső, ami (az alapanyagul választott póló minőségétől függően) tartós, és bármelyik dark gardrób alapdarabja lehet.

Felvéve

Hátulról

Jogomban áll kussolni

Kenny végigpróbálja rajtam az összes filtert

A képeket Kenny, a párom lőtte, és nagyon élvezte.

By:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése