2015. november 13., péntek

Egy újabb 30 napos kihívás: Második nap

Második nap: Hol szeretnél tartani 10 év múlva?

No, akkor hozom a kristálygömböt.

~~~***~~~


Tíz év múlva harminckettő (és fél) éves vagyok.
Egy magyar-ügyvitel és egy külkereskedelem diplomával a zsebemben visszaköltöztem Fehérvárra, a régi családi házunkban lakunk Kennyvel. Ez a ház 2010-től kezdve bérbe volt adva, a tulajdonosok édesanyám, az öcsém és én voltunk, de mivel jól keresek, kivásároltam az öcsémet, felújítottam ezt-azt, és visszaköltöztem. A régi szobámat könyvtárszobává alakítottam, viktoriánus tapétával, régi bútorokkal, egy öntöttvas állványon álló muzeális korú Singerrel és külön steampunk stílusú e-bookolvasó-tartóval. Mr. Spock, a cicánk megkapta a tesóm régi szobáját, és túl sznob ahhoz, hogy kimenjen az udvarra, ezért szobacica lett. A pincében két műhely van, egy Kennynek (néha barkácsol és feltalál ezt-azt), egy nekem, ahol nem csak egy újépítésű Singer (200 000 Ft, de ennyiért internetelérés is van rajta), de egy hímzőgép (cca 500 000 jó magyar forinttól felfelé) is található.

A Denso nevű multinál dolgozom külkeresként, a német ügyfelekkel és a japán tulajdonosokkal tárgyalgatok, olyan fizetésért, amiből futja a Singerre (azért éppen ott, mert az Fehérvár legnagyobb japán tulajdonban lévő vállalata, ahol szép pénzeket adnak, ha valaki beszél nyelveken). Mellékállásban matek/angol/japán magánórákat adok, de nem azért, mert kell a pénz, hanem mert szeretek tanítani.

Hiemer Ház bálterme
Továbbra is hónapról hónapra dolgozom az ExpressioN magazinon, valamint évente szervezem a Fehérvári Dark-Goth Találkozót, remélhetőleg Laki Áronnal együtt, aki annak idején elkezdte a szervezést, és csak miután Indonéziába költözzött, vettük át Kitti és én a feladatot. Továbbra is szervezzük, hárman plusz Kobura a Dark-Goth Összművészeti napot, ami ugye 2015-ben debütált, vagyis a kérdéses évben lenne a jubileumi tizedik rendezvény. Valamint Kitti régi álmát is megvalósítanánk, egy Békebeli Bált a Hiemer Ház báltermében - ami alkalomra tőlem vásárolnák a turnűrös és krinolinos estélyiket az emberek.

Gyerekem nincs, de lassan ideje gondolkozni rajta. A családom rendszeresen tart partikat, ahogy az elmúlt harminc évben is, de egy ideje már az én saját házamban is összejövünk néha, ahol az én főztömet eszik az én asztalomnál és ez büszkeséggel tölt el. Karácsonykor szokás nálunk, hogy (mivel a szűk családi köröm kilenc anya-apa-gyerekek pakkból áll, és máshogy nem lehetne kilogisztikázni) táblázatban előre eltervezzük, mikor melyik család melyik családot látogatja meg - erre a táblázatra az én nevem is felkerül, külön háztartásként.

Ja, és félúton vagyok a világuralom felé, de ennek részleteiről nem beszélhetek.

~~~***~~~

Vagyis minden a terveim szerint halad :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése