2015. március 16., hétfő

Sál áprilisra

Van az a fajta alattomos, áprilisi szellő, ami fákat ugyan nem csavar ki a helyéről, de a ruháidat mindig oda és úgy fújja, ahol és ahogy nem kéne lenniük.
Erre jött rá több pesti divatház is, ugyanis az utóbbi egy hétben sok helyen felbukkantak azok a sálak, amiknek a sarkain kis nehezékek és függők lógnak, hogy ne engedjék, hogy a rakoncátlan ruhadarab lerepüljön a nyakadból.
Ezekkel a sálakkal csak két gondom volt. Egyrészt, messze nem az én ízlésem szerint néztek ki. Volt "cuki" macskás-rózsaszíntől kezdve a "vagány" matrózos-babakéken át a "csajos" cipős-liláig... értitek, na. Másrészt, ezek a divatházak rettenetesen drágák, a matrózos darabot, aminek a sarkain kis hajókormányok függtek, csaknem tízezer forintért osztogattak a Rákóczi úton.
Ennek egészen pontosan az egytizedéért el lehet készíteni egy sokkal személyre szabottabb darabot.


Kis, négyzet alakú selyem(féle)sálakat maximum 500 forintért bármelyik turkálóban lehet kapni, sőt, nemrég egy terepmintás selyem(féle)sálat vettem egy bazárban 200 forintért (sejtjük azért, hogy ezek nem selyemből vannak). Én egy szürke alapon fekete koponyás darabot szereztem.

A nehezékek a gyöngyösboltból vannak, eredeti rendeltetésük szerint a szalagból készült nyakláncok záróeleme lenne, 40 ft/db. A függők 40 ft/db-tól 500 ft/db-ig terjednek, én négy 150 ft-ost választottam - a koponyák mind ugyanabban az árban vannak :D
A záróelemeket ragasztóval vagy varrással kell rögzíteni, a függőket én odavarrtam, de láncszemekkel is megoldható.

Végeredmény:


by:A

1 megjegyzés:

  1. Sehol sem láttam még ilyen sálat, de nagyon tetszik az ötlet, és baromi jó lett a saját változatod :)

    VálaszTörlés