2014. december 14., vasárnap

30 napos zenei kihívás - 7. nap: A dal, ami emlékeztet egy konkrét eseményre

A szalagavatómra.
Rockabilly-t táncoltunk, és én már akkor is nagyon szerettem azt a stílust. Nem volt véletlen, hogy én gyakoroltam a legszorgalmasabban, és én táncoltam a legszebben, úgyhogy engem állítottak az első sorba annak ellenére, hogy nekem lány volt a párom, nem pedig fiú. (Az osztályban lányokból volt több, így több lány-lány pár is volt, de a prűdség és az álszentség nevében azt szerették volna, ha csak fiú-lány párok táncolnak az első sorban...)
Akkor sikerült egy életre magamra haragítanom a versenytáncos osztálytársamat, de megérte! Isteni este volt.
Nem ez volt az a dal, amire táncoltunk, de ez is hasonló stílus.

Hellcat and the Prowls - Betty Boney


(Zárójelben: Az osztályban én voltam az egyetlen, aki hallgatott VALAHA is rockabilly-t. Úgyhogy amikor a tánctanár megbetegedett, egyedül az én telómon lévő zenére tudtunk gyakorolni, az pedig ez volt:
A képért bocs, más videó nincs fenn a dalról. De ha becsukod a szemed, egész jó :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése