2014. október 20., hétfő

Csalai Kégl-kastély - képcsokor

A csalai kastély valaha a Kégl család birtoka volt, néhány évvel ezelőtt elkezdték felújítani, de csak a tetőig jutottak. Bizonyára nagyon érdekes története van, és csak azért nem találtam róla sok mindent, mert nem kerestem eléggé - ha találok valamit, egy másik posztban majd elmesélem.
Most csak néhány képet tudok adni, amikben talán annyi érdekesség lehet, hogy egyikhez sem nyúltam hozzá képszerkesztővel, még a kontrasztokat sem variáltam.






A bejutás nehézségei






Felfedezőtársaink

Ha már egy romos kastélyba mentünk fényképezni, csak csinálok egy ilyen képet is, nem? Vagy többet...
Jó, csak kettőt.

Kenny, a felfedező- és élettárs

Nagyon el tud mélyülni a kastély részleteiben


A kastélyhoz tartozik egy kis sírkert is tíz percnyi gyalogútra


1 megjegyzés:

  1. Szia! Ez a kastély belül is épp olyan gyönyörű, mint kívülről. Vagy 10-12 éve láttam utoljára. Mindig is be akartam menni, de sosem engedtek be. Most általad láthattam ezt is, köszönöm szépen. Esetleg ha nem volna probléma, egy alaprajzot nem tudnál készíteni hozzá? Szeretném teljes valójában elképzelni. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés