2014. szeptember 18., csütörtök

Függők mindenütt - Miniprojekt

Emlékeztek, reggel kiraktam egy képet pár függőről és szerelékről, amiket ma reggel vettem egy gyöngyösboltban. Nos, mostanra már minden darab megtalálta helyét a ruhatáramban (amennyiben az ékszerdoboz a ruhatár részének számít), meg is mutatom, hogyan.

A félkör alakú csatból az lett, amire tippeltetek volna: csat. Ráerősítettem egy széles, fekete masnit, és erre varrtam fel két függőt, a koponyát és a keresztet, íme:
Vörös bársonyanyagra tűztem, mert a saját tarkómat nem tudom lefényképezni.

...de anyukám le tudja.

A masnis koszorús függő aljára pedig felapplikáltam az öt fekete csepp alakú függőt. Így egymáson függnek. Azért függők.

Semmi filter, esküszöm! Azt sem tudom, melyik utcában van az a fotó shop, vagy mi... csak szarok a fényviszonyok.
Sajnálom, de két nap pestezés után csak ennyire futja.
Mondjuk abban a két napban volt egy szellemvadászat is... 
...amiről majd írok is nektek HAMAROSAN!

by: A

1 megjegyzés: