2014. augusztus 16., szombat

I. Országos Gothtalálkozó - Galéria

Megkésve bár...
Mea Culpa, de a képeket tartalmazó adathordozó sajnos mostanáig nem volt a birtokomban.

A képek ömlesztve jelennek meg, nem fűznék hozzá sok mindent, csak annyit, hogy mindenkinek köszönöm, aki hagyta magát lefotózni, és köszönöm a szervezőknek az élményt.


Ő nagyon kedves lány volt, és hihetetlen sminkje van.

Több független forrás egybehangzó véleménye szerint a hölgy úgy néz ki, mint Fogatlan a HTTYD-ból. 



Kobura úr szembefényképez.



Áron. Róla szabályosan lehetetlen értelmes képet készíteni...
Ez díjnyertes sztori. A tüskésfejű úr a Déli pályaudvaron éppen gyülekező gothokhoz ment oda, mondván előző nap inni kezdett, Nyíregyházán, és itt ébredt, mi pedig szimpatikusak vagyunk neki, velünk tarthat-e. Hát velünk tartott.










Sztárvendégünk, a kishölgy.

Kishölgy anyukája












F'CKin' Selfie for ya' <3
by: A


10 megjegyzés:

  1. Jaj mi is ott vagyunk pár képen :D Adok egy linket ahol ha gondolod elolvashatod az én szememmel a találkozót (: http://necromancica.blogspot.hu/2014/07/orszagos-goth-talalkozo.html
    De jó volt nézni a képeket (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már olvastam, még a Shadow-and-Light-on találtam linket a blogodhoz. Jó kis beszámoló volt, örülök, hogy élvezted! És cukik a hörcsögeid :3
      Melyik képen vagy rajta?

      Törlés
    2. Ezen: http://4.bp.blogspot.com/-mPLaahkkGl4/U-_AGNOSPxI/AAAAAAAAAlI/1CAUd-EnxnI/s1600/DSCF5413.JPG (:
      Amúgy akkor oké,örülök ha tetszett; én nagyon élveztem (: csak mindig azt bánom hogy le kellett lépjek hamar =(
      Amúgy közbe feliratkoztam hozzád (:
      (A hörcsiket meg köszi *-* )

      Törlés
    3. Fura, nem látlak a feliratkozók között :S

      Törlés
    4. Most néztem,és tényleg nem tettem meg- de nem is tudom. Azt írja ki hogy hiba,pedig múltkor is próbáltam,meg ma is. o.O

      Törlés
    5. Ja, mondták mások is, hogy valamiért vacakol. Meg én sem tudok mások blogjára feliratkozni, csak ha bemásolom a főoldal linkjét az Irányítóközpontba... Remélem, központi a hiba, és hamarosan kijavítják, nem pedig én rontottam el valamit :S

      Törlés
  2. Én két embert láttam nálad feliratkozva-ezért hittem hogy én bénázok,vagy az én oldalammal van baj. De bízom benne hogy átmeneti hiba ,mert elég zavaró. De majd igyekszem minden nap próbálgatni =/ Remélem előbb utóbb sikerül?
    Hozzám te próbáltál feliratkozni? vagy nálam se működik?

    VálaszTörlés
  3. Az oldaladról nem működik, de a blog irányítóközpontjában megcsináltam, és látlak :D És a blogodon is ott vagyok tagnak...

    VálaszTörlés
  4. Ja nekem nem jelzi h nálam ott vagy ,de én is megcsináltam amit te :D hogy belinkeltem a beállításoknál,aztán most jelez ha irsz :D

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés