2014. augusztus 1., péntek

30 napos goth kihívás - 15. nap

Day 15 – Your favourite or most expensive item in your wardrobe.
15. nap - Kedvenc vagy legdrágább ruhadarabod.

Nos, mivel vásárlási értéken a legdrágább darabom egy hatezer forintos, műanyag merevítéses fűző, maradjunk inkább a kedvencnél. Mármint szeretem azt a fűzőt, ő volt az, amit akkor vettem, amikor egy barátnőmmel felvonatoztunk Pestre tizenhat évesen, a déliből a körútig gyalogoltunk bakancsban és bársonyszoknyában, csak hogy elmehessünk egy igazi gothboltba. A kedvencek közé mégsem válogatnám be, mert bár gyönyörű, és műanyagsága ellenére jól tart, elég kényelmetlen.

Biztos befutó ez a darab, amit ezer forintért vettem egy olyan üzletben, ami kifejezetten selejtes kiegészítők eladására szakosodott. Amikor megvettem, nem volt akasztója, és nem volt zárható, mert a csatja letört.
A kedves párom viszont szerelt bele nekem egy mágneses zárat (meg egy ARC-reaktort, hogy tudjam hol tölteni a mobilom, de ez titok), és ráraktuk a láncot akasztónak. Vékonyabb láncot terveztünk, de a fehérvári barkácsboltban csak ilyen volt... egyébként nem volt elhibázott lépés. A lánc annyira illik a bőr és a koponyás boxer nyersségéhez, hogy már el sem tudnám képzelni ezt a táskát azzal a vékony ékszerlánccal, ami eredetileg tartozhatott hozzá.


Itt a másik darab, amit nem hagyhatok ki.
Ő pontosan az, aminek látszik, egy Demonia platform, ördögpatára hajazó sarokmegoldással, lolitásan lekerekített orral.

Kétezer forint volt a helyi turkálóban.

1 megjegyzés: