2014. július 29., kedd

30 napos goth kihívás - 25. nap

Day 25 – Did you ever consider leaving the subculture?
25. nap - Gondolkoztál már azon, hogy elhagyod a szubkultúrát?

Nos, mivel ahogy írtam, szerintem a goth inkább tulajdonságok és személyiségjegyek összessége, mint választás kérdése, ennek a pontnak nem túl sok értelme van.

Persze, nem elképzelhetetlen, hogy történik velem valami, amitől megváltozik a személyiségem, és már nem fog tetszeni ez az egész, de akkor meg már nem fog zavarni, mert már nem fog tetszeni. Persze ez elég valószínűtlen, huszonegynehány éves korra a személyiség már elég stabil, de bármi megeshet ugye.

Az viszont, hogy elhagyjam a szubkultúrát annak ellenére, hogy szeretnék a tagja lenni, teljesen lehetetlen. Az egy dolog, hogy nyilván nem fogok vámpírnak maszkírozva dolgozni járni (bár ha bejön az élet, és tanár leszek, még ez sem kizárt), de nem is a ruhák számítanak. Most is egyszerű felső és farmer van rajtam, ahogy az irodában ülök, mégis boldog vagyok, mert otthon vár a következő varrós projectem, hétvégén fesztivál, jövő hétvégén Veszprémi Gothtali, most azért sírjak, mert éppen itt és most nincs rajtam csipkekesztyű? Ezért érezzem magam kevésbé önmagamnak? Fittyfenét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése